OST Bahagia Bukan Bidaan | Sang Pemilik Hati- Ronnie Hussein

by - Thursday, September 27, 2018


Sang Pemilik Hati- Ronnie Hussein

Assalamualaikum dan Hai. Siapa disini peminat Nik Zachary dan Aina Farhana a.k.a Anje? Siapa yang layan drama ni memang terbiasa dengan panggilan Anje tu. Cik Renex suka sangat dengan gandingan Hero Heroin drama ni sebab mereka berdua ni sangat serasi berlakon bersama. Teringat pula Filem Aku Terima Nikahnya tu. :) Siapa yang nak layan drama ni boleh la tengok di saluran TV3 setiap Isnin hingga Rabu jam 10 malam.

Dan seperti biasa,CR akan kongsikan satu lagu dalam drama Bahagia Bukan Bidaan yang CR paling suka. Iaitu lagu dari Ronnie Hussein iaitu Sang Pemilik Hati. Jom layan lagu ni di Youtube. Disini CR sertakan sekali lirik lagu nya. 





Sang Pemilik Hati
Penyanyi : Ronnie Hussein 
Komposer : Aepul Roza 
Lirik : Aepul Roza

Wahai sang pemilik hati
Yang selalu aku rindui
Pada setiap senyuman dan sentuhan
Kau ajarkan aku erti bernyawa

Hati ini jiwa ini selalu milikmu
Cinta ini takkan pernah habis
Walau sampai jantung terhenti
Sempurnanya aku 
Bahagia aku kamu

Demi masa
Demi rasa cinta
Seluruh nyawa untukmu

Hati ini jiwa ini selalu milikmu
Cinta ini takkan pernah habis
Walau sampai jantung terhenti
Sempurnanya aku bahagia aku kamu

Hati ini jiwa ini selalu milikmu
cinta ini takkan pernah habis
walau sampai jantung terhenti
sempurnanya aku bahagia aku kamu


You May Also Like

5 comments

  1. Dah lama tak layan drama pukul 7 tv3. Selalu layan kalau ada yang buka tv. hehehe.
    btw, lagu Ronnie tak pernah menghampakan

    ReplyDelete
  2. Dah lama tak layan drama pukul 7 tv3. Selalu layan kalau ada yang buka tv. hehehe.
    btw, lagu Ronnie tak pernah menghampakan

    ReplyDelete
  3. terbaek lagu ni tapi blm berkesempatan layan drama ni :)

    ReplyDelete
  4. sedap lagu nii..mmg suka dengar lagu2 nyanyian Ronnie nii

    ReplyDelete
  5. Tak perasan lah lagu ini.. Tapi lirik dia menarik..

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.