Makan Roti Nan Cheese padu di Eat Me Seberang Temerloh

Makan Roti Nan Cheese padu di Eat Me Seberang Temerloh

Makan Roti Nan Cheese Padu di Eat Me Seberang Temerloh | Assalamualaikum dan Hai.  Setiap tiga hari memang CR akan berulang ke Seberang Temerloh untuk melawat buah hati pengarang jantung CR di Hoshas. Selalu pergi seorang jer tapi kalau hujung minggu suami CR ada untuk teman hantar CR. Dah alang-alang keluar berdua tu sempat lah nak berdating sekejap dengan dianya. Itu je la masa yang ada sebelum masing-masing sibuk bekerja semula. Dulu masa dating pun dating makan kat sini. hehe

Eat Me cafe ni terletak di Seberang Temerloh dan kedainya pun dah renovate jadi lawa lebih aestatic katanya. Dah ada tempat makan baru yang bertingkat pula sekarang. Jadi dah kebetulan lalu tu ajak la en suami ni singgah makan roti nan cheese Eat Me dan harus la pilih makan kat tempat baru.

Cara untuk membuat pesanan pun dah lain,punya la lama CR tak pergi makan sini. Kalau dahulu untuk membuat pesanan , staf akan datang ke kita dan bagi menu,sekeping kertas dan pensel. Jadi kita tulis je apa yang kita nak makan dan bagi semula pada staf. Untuk yang sekarang ni pulak, kita perlu Scan QRcode yang ada di atas meja kita dan kita perlu order secara online. Dunia makin maju kan, maka cara nak order pun makin maju. 


Makan Roti Nan Cheese padu di Eat Me Seberang Temerloh

CR order roti nan biasa dan roti nan cheese bersama-sama dengan kari ayam. Kari kambing pun ada cuma CR tak berapa gemar sangat dengan kambing jadi order ayam sahaja. CR order satu sahaja kari ayam sebab tahu memang cukup untuk dua orang.

Makan Roti Nan Cheese padu di Eat Me Seberang Temerloh

En Suami yang dah tak sabar nak makan roti nan. Lama sangat menunggu isteri dia ambil gambar. hehe. Biasa lah nama pun perempuan kan, sebelum makan ambil gambar banyak-banyak dulu baru boleh makan. :)

Makan Roti Nan Cheese padu di Eat Me Seberang Temerloh
Gambar blur pun tetap nak share. haha

 Kafe EatMe

MENU SPECIAL:

❤Nan cheese
❤Tortilla Dgg Harimau Menangis
❤Milo Larva Caramel 
❤Caramel Macchiato
❤Chicken Burger Crispy (3layer chicken)
❤Chef Mix Grilled
❤Miangpla daging harimau menangis
❤Nasi Gepuk Talapia

Business Hours:
5:00 Petang - 12:00 Malam
waze:
Eatme Cafe
Simpang Tg Batu
Seberang Temerloh

1 comment

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex