Lirik Lagu Racun Hati : Ara Johari

by - Wednesday, November 20, 2019

 Lagu baru Racun Hati : Ara Johari


Lirik Lagu Racun Hati : Ara Johari | Assalamualaikum dan Selamat Pagi. Seperti biasa, siaran radio Suria FM sentiasa menjadi peneman CR semasa memandu kereta. Ada sekali tu terdengar satu lagu baru, suara macam pernah dengar tapi tak berapa nak cam. 

Try la google lirik lagu yang dengar tadi dan keluarlah siapa yang menyanyikan lagu tersebut. Rupa-rupanya lagu baru Ara Johari yang berjudul Racun Hati.

Ben amir

Musik video yang rasmi pun dah ada di youtube. Yang menariknya ada Ben Amir turut berlakon dalam muzik video tersebut.😍😍  Sedih juga bila layan video klip tu. Sila la layan tengok di youtube yer. CR share lirik lagu je. Hehe

Lirik lagu Racun Hati - Ara Johari

Angin yang berlari, rasa takkan berganti
Bingung dengan amarah dan kasih
Musnah segala yang tersimpan di hati
Hilang tak lagi berteman kasih
Dalam hati dan nafasku
Jujur hatiku merinduimu

Separuh nafas kuserah padamu
Lengkapilah hidupku bersamamu
Kerna kuyakin kau 'kan setia
Menemaniku selamanya

Sepenuh kasih kuserah padamu
Tak lena terpejam tanpa dirimu
Rintihan hasratku sakit terasa
Meracun hati dan perasaan ini

Dalam hati dan nafasku
Jujur hatiku merinduimu

Separuh nafas kuserah padamu
Lengkapilah hidupku bersamamu
Kerna kuyakin kau 'kan setia
Menemaniku selamanya

Separuh nafas kuserah padamu
Lengkapilah hidupku bersamamu
Kerna kuyakin kau 'kan setia
Menemaniku selamanya

Sepenuh kasih kuserah padamu
Tak lena terpejam tanpa dirimu
Rintihan hasratku sakit terasa
Meracun hati dan perasaan ini


You May Also Like

5 comments

  1. hamboi.
    trending nyer ben amir :)
    masuk bidio klip ara.

    ReplyDelete
  2. xminat sgt ngn ara ni..
    xtau la kenapa.. haha
    lagu dia pon xminat.. aduhh

    ReplyDelete
  3. Belum dengar lagi lagu ni..kurang suka suara ara..huhu

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.