Berbelanja di PGMall dengan e-Penjana , sokong kempen 'Proudly Local' dan jadi antara 'Nestle Top Spender'

Berbelanja di PGMall dengan e-Penjana , sokong kempen 'Proudly Local' dan jadi antara 'Nestle Top Spender' Assalamualaikum dan Hai. Ada tak disini yang suka membeli secara dalam talian? CR rasa ramai yang suka beli secara talian atau nama lainnya "online shopping" lagi-lagi dengan pandemic wabak Covid ni. Selagi boleh elak tempat sesak, kita akan elakkan bukan? Jadi online shopping salah satu cara untuk kita menjimatkan masa dan membantu kita mengelakkan kita kerap keluar untuk membeli sesuatu barang.

Berbelanja di PGMall dengan e-Penjana , sokong kempen 'Proudly Local' dan jadi antara 'Nestle Top Spender'

Zaman sekarang terdapat pelbagai platform untuk anda beli secara talian dan salah satu darinya adalah PG Mall. PG Mall merupakan satu-satunya platform e-dagang Tempatan di Malaysia dan ditubuhkan sejak 2017 lagi. PG Mall boleh diakses melalui  website https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=417 atau melalui telefon pintar dengan menggunakan aplikasi PG Mall. Terdapat barangan yang dijual seperti barangan Kesihatan, Kecantikan, alat elektronik, aksesori handphone, baju untuk lelaki dan perempuan dan pelbagai lagi. Untuk makluman anda juga, PG Mall tersenarai sebagai Top 3 laman web e-dagang di dalam report Iprice report. https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/



Berbelanja di PGMall dengan e-Penjana , sokong kempen 'Proudly Local' dan jadi antara 'Nestle Top Spender'

Yang paling menarik dengan PG Mall ini adalah ia menawarkan pelbagai cara dalam urusan pembayaran. Antaranya adalah melalui pembankkan online dan juga e-wallet. Rasanya rata-rata semua dah sedia maklum dengan e-wallet bukan? Antara e-wallet yang anda boleh gunakan adalah Touch & Go e-wallet , Grabpay dan Maybank QR Pay

Anda dah tebus belum duit yang kerajaan sumbangkan di dalam program Pelan Jana Semula Ekonomi Negara (PENJANA) tu? Sekiranya anda dah tebus dan dapat RM50  bolehla anda shopping di PG Mall pulak. :) Anda boleh gunakan duit tersebut mulai 10 Ogos 2020 sehingga 30 September 2020. 


Berita baik untuk pengguna baru , anda akan menikmati diskaun RM25 dengan pembelian minimun RM80. Banyak diskaun tu, kita hanya perlu bayar RM55 untuk barangan yang berharga RM80. Untuk pengguna sedia ada jangan bersedih, anda pun akan menikmati diskaun sebanyak RM20 sekiranya anda berbelanja sebanyak RM100.  Selain itu juga, PG Mall menawarkan percuma RM8 untuk shipping fee dan juga voucher 50% diskaun  ekslusif yang anda perlu dapatkan semasa Facebook live. 

Kita sebagai rakyat Malaysia haruslah menyokong penjual tempatan juga kan. Sila klik link untuk melihat seller. https://pgmall.my/shop-malaysia-online

Berbelanja di PGMall dengan e-Penjana , sokong kempen 'Proudly Local' dan jadi antara 'Nestle Top Spender'

PG Mall juga telah mengadakan kempen "Proudly Local" sepanjang bulan Julai sehingga Disember 2020 dengan #BarangBaikBarangKita . Anda boleh layari website ini untuk melihat barangan tempatan yang ditawarkan. https://pgmall.my/proudly-local-campaign .  Anda boleh membeli barangan keperluan rumah seperti kipas,  makanan, barangan penjagaan diri, pakaian dan pelbagai lagi. Dengan menyokong kempen ini, secara tidak langsung kita membantu ekonomi domestik negara kita juga lagi-lagi sudah terjejas disebabkan pandemic baru-baru ini. 




Berbelanja di PGMall dengan e-Penjana , sokong kempen 'Proudly Local' dan jadi antara 'Nestle Top Spender'

Berita menarik seterusnya yang ditawarkan oleh PG Mall adalah kempen 'Nestle Top Spender'  sepanjang bulan Ogos ini. Bila sebut je produk Nestle pastinya semua dah tahu barang-barang apa bukan? Kalau CR suka beli Milo, Maggi, Kitkat dan Nescafe atau boleh jer klik ni https://pgmall.my/nestle-top-spender-august . 

Apa hadiah yang ditawarkan?? Setiap minggu akan ada 16 Pemenang yang akan memenangi RM50 Grab dan PG Mall Voucher dan akan ada 3 Pemenang Utama Bulanan yang akan memenangi RM100 Grab dan PG Mall Voucher. Menarik bukan hadiah dia. Jadi apa lagi, jom cepat-cepat beli barangan produk Nestle bulan ini. Dan jangan lupa juga untuk tebus kupon  RM8 Off dengan pembelian minimum RM80.

Tunggu apa lagi, jom layari laman web PG Mall sekarang!

About PGMall:

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #ShopNestle #NestleTopSpender #WinwithNestle #PGMall4u #Cashback #points

3 comments

  1. mari kitaaa pergi shopping di PG Mall =D

    ReplyDelete
  2. Banyak benda menarik kat PG Mall ni. Hari hari pun sale.

    ReplyDelete
  3. Thank you for sharing this post and I hope keep posting.

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex