Custom Jersey Terus Dari Kilang Ohtshirt.com.my

Custom Jersey Terus Dari Kilang Ohtshirt.com.my


Custom Jersey Terus Dari Kilang Ohtshirt.com.my - Ada tak di antara korang kat sini yang nak cari kilang custom jersey sublimation? Kilang printing baju yang boleh buat macam-macam jenis printing baju dengan harga murah, berkualiti serta boleh buat penghantaran ke seluruh malaysia?


Sekarang ni memang dah jadi trend dan kewajipan untuk tempah baju syarikat, baju kelab, baju aktiviti sukan, baju konvoi, baju family day dan banyak lagi la. Kalau di universiti boleh kata hampir setiap bulan akan buat baju untuk aktiviti kat universiti dan kolej. Baru nampak satu keunikkan dan kelainan kat situ kan?

Custom Jersey Terus Dari Kilang Ohtshirt.com.my


Oh! T-Shirt Perkhidmatan Printing All In-House Production



Oh! T-Shirt ni kalau korang nak tau, semua penghasilan t-shirt adalah All in-house production. Maksudnya semua pengeluaran dikawal sepenuhnya oleh syarikat terus dari kilang sendiri dan bukannya sub atau hantar ke kilang lain ya. Jadi kualiti pastinya terjamin dan siap pada masa yang ditetapkan.




Untuk pengetahuan korang semua, Oh! T-Shirt ni berpengalaman lebih 10 tahun dalam bidang custom jersey, printing t-shirt & cenderahati korporat serta ada 3 kilang printing baju & custom jersey di Shah Alam, Selangor iaitu:


1. Kilang Printing Tshirt Silkscreen


Kedai tshirt murah

Biasanya kalau korang nak print baju rewang, family day, baju kelas, baju persatuan, baju kelab atau sebagainya boleh gunakan perkhidmatan ini kerana boleh dicetak dengan kuantiti yang banyak dan harganya juga lebih murah berbanding dengan teknik printing yang lain. Banyak juga syarikat, kelab dan persatuan yang gunakan perkhidmatan printing SilkScreen ni.

2. Kilang Custom Jersey


Custom Jersey Terus Dari Kilang Ohtshirt.com.my


Apakah Sublimation? Teknik printing sublimation adalah membolehkan korang print t-shirt dengan grafik yang tinggi hampir keseluruhan baju. Nak senang cerita, baju yang selalu geng-geng motor pakai time konvoi tu la Jersi sublimation. Jersey sublimation ni tengah trending sekarang. Bukan setakat geng-geng motor je yang pakai, geng kereta, geng kelab dan persatuan pun ada yang pakai tau. Sebabnya boleh print full color & unlimited design.


Baru nampak gempak dimata orang lain hehe. So, lepas ni kalau nak tempah baju program, custom jersey & sublimation printing tak payah pening2 cari kilang yang boleh buat A-Z. Dari design sampai lah ke jahitan.


Medal custom murah


Oh ya… Mereka juga ada tawarkan servis printing cenderahati korporat, medal dan trofi. Kalau korang ada buat pertandingan dan perlukan hadiah cenderahati seperti medal dan trofi boleh la gunakan perkhidmatan mereka ni. Nak buat barangan korporat untuk syarikat pun boleh macam lanyard, pen, beg, cawan dan macam-macam lagi la pun boleh.


Ha... Macam-macam kan perkhidmatan yang ditawarkan oleh Oh! Tshirt ni. Semuanya ada dalam satu syarikat! Jadi mudah kerja korang nak cari macam-macam perkhidmatan printing dalam satu tempat.



3. Kilang Jahit atau Sulaman Berkomputer


Baju korporat murah



Nak tempah pakaian dengan kuantiti yang banyak atau secara pukal? Ha... Disini mereka juga ada tawarkan perkhidmatan tempahan menjahit Uniform, T-Shirt, Jubah, Blouse, Seluar, Tudung, Baju Melayu, Kurta dan pelbagai jenis pakaian secara ready made atau pun custom made dengan harga kilang. Butik-butik yang nak cari kilang jahit pukal untuk stok Ramadan dan raya nanti boleh la dapatkan perkhidmatan dari mereka ni.



Selain daripada perkhidmatan menjahit, mereka juga ada buat perkhidmatan sulaman berkomputer atau embroidery ya. So korang tak perlu risau kalau tempah jersi & custom jersey kat sini, sebab company ni memang ada kilang jahit sendiri. Harga custom jersey kat sini korang faham-faham lah, mesti terlajak murah. Harga Kilang kan!


6 Sebab Kenapa korang kena print baju murah di Ohtshirt.com.my?


1. Harga Murah Terus dari kilang (Jimat beribu-ribu duit korang)
2. Cepat siap & berkualiti
3. All in-house production. Memiliki Kilang Jahit, Kilang Printing Silk Screen, Kilang Sublimation Jersi dan Kilang Sulaman Berkomputer. (kualiti, harga & masa dikawal sepenuhnya oleh syarikat).
4. Khidmat nasihat percuma berkenaan tempahan (Mesra Pelanggan).
5. Penghantaran ke Seluruh Malaysia
6. Dipercayai oleh syarikat-syarikat & Jabatan Kerajaan seperti Media Prima, KarangKraf, Ninja Van, UiTM, UNISEL, UMP, UIA, Sime Darby, Pos Malaysia, Maybank, Kastam, Imigresen, MBSA, MPS & banyak lagi.




Ohtshirt.com.my juga ada buka pendaftaran ejen untuk usahawan serta individu yang nak buat duit tambahan dengan bisnes printing tshirt, printing baju & custom jersey. Latihan dan bimbingan akan diberikan sepenuhnya oleh syarikat. Jadi, kalau korang berminat nak jadi ejen tu cepat-cepatlah daftar kat website mereka atau boleh hubungi nombor telefon yang ada kat website mereka.


Tawaran ejen ni terhad tau… Siapa cepat dia dapat. Inilah masanya peluang untuk korang jana pendapatan tambahan. Tak salah kalau kita mencuba mana tahu rezeki korang ada kat situ.


Buat Part-Time ejen printing ni mana tahu boleh cover korang punya bayaran bulanan bil utiliti, duit rumah dan duit kereta tanpa perlu usik duit gaji. Suri rumah pun boleh buat ya. Boleh tampung perbelanjaan isi rumah. Zaman sekarang ni kos hidup semakin meningkat. Baru-baru ni harga sayur-sayuran, ayam segar dan macam-macam lagi barangan naik harga. Kita kena cari alternatif lain untuk tingkatkan pendapatan kita.



Jika korang nak printing baju murah, nak custom Jersey harga kilang lepas ni, boleh lah terus hubungi mereka melalui laman-laman berikut.


Senarai website rakan niaga Oh! T-shirt:



Atau korang boleh datang terus ke showroom mereka pada alamat dibawah.


MAFEYA SDN BHD
(Team Cetak)
32A, Jalan Kristal J7/J, Seksyen 7,
40000 Shah Alam, Selangor.
TEL: 03-55236690 / 017-2290994 / 017-2290994
Email: ohtshirtselangor@gmail.com


MAFEYA SDN BHD
(Kedai Sublimation)
30, Jalan Keluli AN 7/AN,
Taman Perindustrian Bukit Raja Selatan,
40000 Shah Alam, Selangor


MAFEYA SDN BHD
(Oh! Tshirt)
17-A, Jalan Kristal K7/K,
Seksyen 7, 40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan.



1 comment

  1. busyra suka betul pakai jersey kalau buat kerja luar. sebab selesa

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex