Lirik Lagu Bulan Indah ; Zara Ali (Ost Drama Cinta Lemon Madu)

by - Wednesday, August 29, 2018

Lirik Lagu Bulan Indah ; Zara Ali

Assalamualaikum dan Hai. Siapa disini layan drama Cinta Lemon Madu? CR baru layan dua episod masa scene yang dia kahwin kali ke dua tu. Kenapa zaman sekarang banyak drama yang berkisarkan kisah bermadu tak pun orang ketiga. huhu



Cik Renex tertarik dengan lagu Ost Cinta Lemon Madu , sangat catchy lagu dia dan macam kena pula dengan situasi Cik Renex. Jadi macam biasa, cari di youtube dan jumpa lah lagunya yang bertajuk Bulan Indah nyanyian Zara Ali. Lagu ni lama da sebenarnya sebab tengok kat situ tarikh publish 19 September 2017.  Hampir setahun baru CR dengar lagu nya. Terus tertarik dengan lagunya.


Penyanyi Lagu Bulan Indah - Zara Ali


Korang dah pernah dengar belum? Boleh tengok di youtube . :)


 

Lirik Lagu Bulan Indah ; Zara Ali

(Ost Drama Cinta Lemon Madu)

COMPOSER - @natasyajanuarry 
LYRICIST - @adi6ixthsense 
DISTRIBUTOR - @indigitalmusic 

Ku mendekat engkau menjauh
Aku ada dan kau tiada
Aku datang dan kau pun pergi
Membiarkan hatiku

Engkau jauh aku mendekat
Engkau tiada aku pun ada
Engkau pergi dan aku datang dan terbiar hatiku

Aku seumpama bulan yang indah
Bersendirian di langit malam
Dihias bintang tanpa kekasih sepi merenung diri



Aku seumpama bulan yang indah
Bersendirian di langit malam
Dihias bintang tanpa kekasih Sepi merenung diri

Ku mendekat engkau menjauh
Aku ada dan kau tiada
Aku datang dan kau pun pergi membiarkan hatiku 

Kau menghancurkan hati ini
Menjadi berkeping keping
Aku ada tapi kau tak pernah
Menganggap diriku ada

Aku seumpama bulan yang indah
Bersendirian di langit malam
Dihias bintang tanpa kekasih sepi merenung diri

Aku umpama tak pernah
Ada dalam hidupmu
Dalam hatimu aku hanyalah seorang
kekasih tak di anggap bagimu

Aku seumpama bulan yang indah
Bersendirian di langit malam
dihias bintang tanpa kekasih sepi merenung diri


You May Also Like

13 comments

  1. rabia cari lagu ni lah :) tq kak..hehehe..suka perempuan tu berlakon drama cinta lemon madu.

    ReplyDelete
  2. Best lagu dia.. Drama nya sha tak tengok..

    ReplyDelete
  3. belum pernah dgr lagi lagu ni. ehehe

    ReplyDelete
  4. jaraang dpt tgok drama sbb anak2 layan kartun tapi sedapla lagu ni sis
    suke dengar

    ReplyDelete
  5. Tgk pada lirik tu, sedap lagu ni. Ringkas tapi penuh makna.. Meruntun jiwa kikiki

    ReplyDelete
  6. Tgk pada lirik tu, sedap lagu ni. Ringkas tapi penuh makna.. Meruntun jiwa kikiki

    ReplyDelete
  7. Tak tgk pun drama ni..haha..malas nak follow.

    ReplyDelete
  8. Lagu dia macam irama malaysia pun ada macam pop pun ada.. balada pun ada.. best gak dengar

    ReplyDelete
  9. tak suka cerita tu sebab tak tengok dari awal tak faham haha ") baru tengok semalam. dah kenapa dia kahwin dua >.<

    ReplyDelete
  10. suka sangat sangat lagu ni. Bukan lagu nya je. cite tu pun best. Sebelum tengok cite tu, solat siap2. Baru feel. Hehe

    ReplyDelete
  11. best lagu ni. sbb cerita tu busyra dengar.

    ReplyDelete
  12. saya suka lagu ni...bes gilerr....saya tgk cinta lemon dari starting hingga habisss....bess

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.