Merdeka!

by - Wednesday, August 28, 2019

Selamat Hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 59. Alhamdulillah. Malaysia masih aman. Ahaks. Hari ni cuti umum. Seronoknyaa. Plan tahun ni nak tengok perbarisan sempena hari merdeka kat Temerloh. Tapi kecewanya sebab sampai2 dieorg dah tengah baris kat dataran tu. Padahal awal jugak perginya.



Antara yang terlibat dengan perbarisan Hari Merdeka. Tengok ade bomba,kadet polis,kolej komuniti Temerloh dan lain-lain ag. Smart masing2 pakai.


Kereta kebal & Bomba menjadi tarikan utama. Semua pakat2 selfie dengan kereta kebal dan lori bomba. Yelah,bukan selalu tengok secara dekat kan.


Kereta kebal paling femes. Siap beratur nak masuk dalam kereta kebal tu. Aku idok ler. Tengok2 je. Budak2 ramai la masuk dalam tu.


Lori bomba. Macam2 dalam tu ha. Barang2 keperluan untuk bantuan kecemasan semua lengkap dalam tu.


Selalu kalau nampak kereta polis dan JPJ mula lah cuak kan. Hari ni kita selfie puas2. Haha


Itulah ringkasan untuk hari ni.
Semoga kemerdekaan negara kita berkekalan untuk selama-lamanya dan ekonomi makin maju. 😊

You May Also Like

0 comments

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.