jom bace info ni kawan2

by - Thursday, December 09, 2010

mari2 sini kawan-kawan..cik renex nak share sesuatu info.info ni bukan cik renex cipta sendiri,tapi cik renex baca dalam majalah.credit to remaja;)

saja letak gambar ni.pic taken by him(si jejaka)


info pertama

"tahukah anda bahawa mata kita berkelip setiap hari puratanya adalah 144oo sehari"

wah.banyaknye la kan kita berkelip.korang pernah tak kira berapa kali mata berkelip..jom kita kira nak?hehee..satu dua tiga empat lima enam........14400.okay!cukup.huuu


info kedua

"percaya tak?secara puratanya mata kita berkelip sebanyak tujuh kali seminit semasa tengah menghadap komputer ke,laptop ke,notebook ke"
percya ke tak?jom try test..tapi aku da test,lebih dari tujuh kali ni..korang pun try laa..

info ketiga

"tahukah anda bahawa purata rambut diatas kepala kita adalah 100000 helai..banyak kannnnn??

ada sesiapa nak cuba buktikan info ni dengan mengira rambut sendiri sekarang??kalau ada yang dah pernah kira rmbut tu,tahniah aku ucapkan..tapi jangan la yang ada sehelai dua rambut je.eh!upin ada sehelai je rambut??cam mana..




itu sahaja la dari cik renex.info hari ni..

credit to - remaja!

You May Also Like

0 comments

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.