Lazada Malaysia Big Baby Fair

Assalamualaikum dan Hai.

Rasa belum terlambat aku nak war-warkan satu sales besar-besaran dari Lazada Malaysia. Kali ni ianya memfokuskan untuk bayi-bayi anda. Lazada Malaysia Big Baby Fair.

Lazada

Sebenarnya Promosi ni dah mula 27hb Mac 2017 Sehingga 2 April 2014. Maksudnya hari ni adalah hari terakhir. Cepat2 pergi ke laman sesawang Lazada Malaysia sebab diskaun yang ditawarkan sehingga 85%.


Lazad juga adakan pertandingan untuk blogger dan hadiahnya sangat2 menarik. Mohon ada rezeki kali ni. Siapa yang belum join,sempat lagi nak join.

Klik SINI untuk join



a. What is your favourite brand of diapers for your baby (or future baby)? 


Lazada

Jenama pampers yang akan menjadi pilihan aku adalah jenama Fitty. Kenapa? Sebab aku ada wat survey2 dengan kawan2 yang ada anak. Dari bancian fitty paling banyak orang undi. Jadi, harus ianya menjadi pilihan. Orang kata Jenama ni murah dah tidak cepat bocor.

b. What is your favourite choice of baby formula for your baby (or future baby)? 


Lazada

Jenama susu formula yang akan menjadi kegemaran aku kelak adalah dari Dutch Lady. Kenapa? Sebab nya dari bancian kawan-kawan aku DutcLady menjadi pilihan. Dan masa aku pernah kerja pasaraya dulu,susu jenama Dutch Lady memang kerap orang beli.

c. Choose 1 product from Lazada Malaysia you'd like to get for your children (or future children)


Lazada

Carseat ni sangat penting demi keselamatan anak kita. Senang kita nak travel ke mana-mana. Jadi memang ini akan jadi barang pertama yang aku akan beli bila dah ada anak nanti.

So.siap! Siapa yang nak cari barang baby baiklah g terjah Lazada sementara ada sale ni. 😊☺

14 comments

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex