Bubble talk/props untuk sambutan Hari Guru [ Freebies]


Props hari guru

Assalamualaikum dan Hai. Sambutan Hari Guru yang disambut setiap tahun pada 16 Mei jatuh pada bulan puasa kalau tak silap Cik Renex. Jadi ada sesetengah sekolah menyambut hari guru ni lebih awal dari tarikh biasa. Dah ada hadiah ke untuk guru-guru kesayangan anda? Kalau takde boleh tengok di instagram BYCIKRENEX yer. :) 



Ada tak yang nak bubble talk free untuk Hari Guru??CR edit bubble talk ni tahun lepas jadi CR nak kongsikan pada anda semua . Kot-kot ada yang buat juga sempena sambutan Hari Guru ni kan. Boleh print yang CR siapkan ni dah. Tahun lepas CR pernah kongsikan bubble talk raya dan ramai yang email CR nakkan template tu, ada tu sampai terlepas pandang. Jadi kali ni, CR akan terus kongsikan gambar bubble talk di entri ni. Jadi boleh la save terus dan print.


Tak tahu macam mana nak buat? Boleh rujuk entri ni,


Tak banyak pun CR nak kongsikan. Cuma ada 10 sahaja dan banyak yang design simple sahaja. Kalau berminat boleh lah gunakan :)


sambutan Hari Guru

Selamat Hari Guru

sambutan Hari Guru

sambutan Hari Guru

sambutan Hari Guru

sambutan Hari Guru

sambutan Hari Guru

 sambutan Hari Guru


sambutan Hari Guru

Selamat Hari Guru 2019


Okay itu sahaja yang CR dapat kongsikan . Diharap dengan perkongsian ini, dapat memudahkan dan menjimatkan masa kamu semua untuk buat bubble talk ni. Oh ya, kalau belum ada hadiah nak bagi kepada cikgu boleh la rujuk entri di bawah ni. 


Siapa yang dahh ambil tu kalau sudi jangan lupa tag @bycikrenex yer. :) 
Doakan semoga Saidatul Azreen dimurahkan rezeki. Aminn.







3 comments

  1. Oh, baru tau nama dia bubble talk. Kalau nak kahwin pun boleh order ni kan..

    ReplyDelete
  2. semua comel2.. sesuai untuk hari guru.. <3

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex