Menang Tempat Kedua Program Usahawan Digital Anjuran Pusat Internet Komuniti Durian Tawar

Menang Tempat Kedua Program Usahawan Digital Anjuran Pusat Internet Komuniti Durian Tawar

Menang Tempat Kedua Program Usahawan Digital Anjuran Pusat Internet Komuniti Durian Tawar ︱ Cik Renex dengan Pusat Internet Durian Tawar memang sinonim dari dahulu lagi. Rasanya CR memang kerap mengunjungi ke Pusat Internet Durian Tawar untuk melayari internet. Di rumah CR tiada line internet jadi memang kerap ke Pusat Internet. Dahulu Pusat Internet ini terletak berhadapan Sekolah Kebangsaan Durian Tawar tetapi dah berpindah ke tempat baru iaitu di Dewan Kampung Durian Tawar. 

Bila diingatkan kembali, CR suka ke Pusat Internet ini sebab nak melayari internet, itu yang paling utama . Zaman sekarang kan nak cari kerja memang perlukan internet jadi senang la bila ada Pusat Internet di kampung sendiri. CR siap jadi ahli Pusat Internet taw sebab banyak kelebihan yang kita akan dapat jika jadi ahli Pusat Internet. Contohnya kita akan dicaj lebih murah berbanding bukan ahli sekiranya kita menggunakan servis mereka seperti melayari internet, print, photostat dan sebagainya.


CR selalu juga menyertai program yang dianjurkan Pusat Internet Komuniti Durian Tawar ni. Dan baru-baru ini CR berpeluang untuk menyertai suatu pertandingan Program Usahawan Digital. CR hanya perlu ada akaun shopee dan perlu memberi report setiap bulan kepada pusat internet. Alhamdulillah CR dapat Tempat Kedua dalam pertandingan ini dan mendapat sejumlah wang seratus lima puluh ringgit. Alhamdulillah.

Menang Tempat Kedua Program Usahawan Digital Anjuran Pusat Internet Komuniti Durian Tawar

Gambar di atas ini semasa CR bersama dengan salah seorang orang kuat Pusat Internet ini. Terima kasih bagi peluang pada CR untuk menyertai program di Pusat Internet dan semoga ada lagi peluang lagi untuk CR sertai. hehehe.

Mana-mana yang nak tengok apa yang CR jual di shopee boleh klik link di bawah okay. jangan lupa follow okay.

2 comments

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex