Idea untuk hadiah hari jadi


Assalamualaikum dan Hai. Pada kali ini Cik Renex ingin berkongsi kepada anda semua dengan satu laman web untuk memudahkan anda membeli hadiah pada yang tersayang. Kadang tu ada masa kita akan blank nak hadiahkan apa pada hari istimewa yang tersayang. 

Jangan risau, kita hanya perlu ke website Printcious dan terus pilih sahaja hadiah apa yang kita mahu. Printcious dilengkapo dengan pelbagai jenis hadiah yang luar biasa dan pastinya mereka akan terpaku kerana hadiah yang menarik ni.

 
Jom kita tengok apa birthday gift ideas dan best friend gift ideas yang sesuai untuk kita hadiahkan.

Idea Untuk Hadiah Hari Jadi






Antara hadiah yang paling menarik untuk kita tempeh di Printcious adalah Mug yang kita boleh design letak gambar atau ucapan. Bukankah ianya Nampak lain dari yang lain? Setiap kali orang tersayang kita menggunakan mug ni pastinya mereka akan ingat kita. Jika taknak letak gambar kita boleh tulis mesej yang bermakna pada mug tersebut. 




Selain daripada mug bewarna ni, Printcious juga menawarkan Magic Mug. Kenapa panggil magic mug? Sebab bila kita letak air panas sahaja baru gambar atau tulisan pada mug tersebut akan muncul. Menarik bukan?




Selain daripada itu, kita juga boleh dapatkan bantal untuk anak-anak anda pada hari istimewa mereka dan untuk menambah keseronokan dan merasai ke hari mereka, anda boleh memperibadikan kusyen yang selesa ini dengan gambar-gambar yang menarik dan mengejutkan mereka seperti tidak pernah sebelum ini. Jangan risau dengan design, kalau takde idea boleh je guna design yang dah ada, Cuma tukar gambar atau ucapan sahaja.




Yang ni CR rasa jarang orang hadiahkan iaitu Jubin Seramik (Tiles). Kita boleh letak gambar kegemaran dan ucapan hari jadi pada mereka.



Kanvas ni CR rasa kalau CR dapat pun seronok sebab cantik kan. Zaman sekarang memang orang lagi suka print kanvas dari print biasa dan framekan kayu.



Sekiranya orang tersayang anda bekerja banyak menggunakan desktop dan laptop, CR rasa anda patut beli mouse pad ni. Jadi, setiap masa dia akan ingat kita walaupun di tempat kerja. Nak lagi best, letak gambar anda dengan caption “You are Mine!” baru takde orang mengorat nanti. Hehehe. Kalau nak hadiahkan pada bos pun okay juga ni.



 Sekiranya orang tersebut minat memasak, boleh dapatkan apron ni. Pilih je design yang ada sekiranya tak tahu nak letak ape. heee. Mesti mereka lagi bersemangat nak memasak selapas memakai apron istimewa ni.


Tshirt mungkin nampak biasa je bagi sesetengah orang. Tapi bila kita design sendiri dengan usaha kita , tshirt  tersebut akan nampak lebih istimewa dan lain daripada lain. 

Idea seterusnya adalah puzzle. Hadiah ini sesuai untuk diberikan pada mereka yang sukakan cabaran. pastikan bagi pada mereka yang dah terlerai puzzle. Biar mereka yang mencantumkan sendiri. Baru teruja sikit nak tahu gambar apa atas puzzle tu kan.


Okay, itu sahaja idea untuk dijadikan hadiah sempena hari jadi orang tersayang. Pastikan anda membeli di laman web Printcious yer. 

Don’t miss to click here too Button Badges MalaysiaBulk Order Color MugBulk Order Magic MugBulk Order LanyardBulk Order Mousepad
We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here Sponsorship for Event “
If you are looking for best bulk order for mug, don’t forget to contact them.
Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, party photo booth is your best entertainment.”


Printcious


8 comments

  1. terbaek :)

    Harap sudi join segmen ejulz :)

    http://ejulz.blogspot.com/2018/07/segmen-tambah-duit-dengan-kerja-partime_1.html

    ReplyDelete
  2. Ana dah pernah tempah canvas, ceramic, FM, apron. Baru2 ni tempah bantal dengan puzzle pula. Suka sgt.

    ReplyDelete
  3. tahun ni tk beli ap lagi dekat print ni. kena gok ni ad satu koleksi tahun ni

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex