Safi Shayla Botanical Silk Shampoo Micellar Silicone Free keluaran terbaru Safi Malaysia

Safi Shayla Botanical Silk Shampoo Micellar Silicone Free keluaran terbaru Safi Malaysia

Safi Shayla Botanical Silk Shampoo Micellar Silicone Free keluaran terbaru Safi Malaysia Assalamuaalaikum dan Hai. Selamat kembali bertugas setelah dua hari kita bercuti. Masih terasa mood nak berehat bila masuk kerja di pagi Isnin kan. Pada yang surirumah tu, dah siap mengemas belum tuu. Pasti banyak kerja yang menanti kan. Untuk yang bercuti,selamat menikmati cuti anda. Jaga kesihatan anda lagi-lagi dengan kes wabak covid-19 ni kan.

Entri kali ni CR ingin berkongsi satu pengalaman menggunakan produk terbaru dari Safi Shayla iaitu Safi Shayla Botanical Silk Shampoo Micellar Silicone Free. Packaging syampu ni CR sangat suka sebab Sejenis Lutsinar. Kita boleh tengok syampu kita tinggal banyak ke sikit. Mudah untuk kita 'Bajet' bila untuk beli seterusnya. hehehe.



Safi Shayla Botanical Silk Shampoo Micellar Silicone Free

Safi Shayla Botanical Silk Shampoo Micellar Silicone Free ini adalah 100% mengunakan bahan Botanical Actives dan juga 0% Paraben. Jadi pastinya ianya selamat digunakan. Antara kandungan utama syampu ini adalah Organik Habbatus Sauda, Minyak Argan dan juga Minyak Pokok Teh. Ketiga-tiga bahan utama ini sangat penting dalam membantu membaiki kerosakan rambut kita. 

Kelebihan kandungan bahan di dalam syampu :
  • Organik Habbatus Sauda : Sumber nutrien kaya untuk melindungi dan menyuburkan kulit kepala
  • Minyak Argan : Meninggalkan rambut lebih lembut, sutera, lebih mudah diurus dan menambah bersinar yang sihat dan menarik
  • Minyak Pokok Teh : Berkesan membersihkan folikel rambut yang tersumbat untuk rambut ringan & fleksibel.

Safi Shayla Botanical Silk Shampoo Micellar Silicone Free

Antara kandungan lain di dalam syampu ini :

Water, Sodium Lauryl Ether Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Fragrance, Sodium Chloride, Decyl Glucoside, Hydrolyzed Corn Starch, PPG-3 Caprylyl Ether, Glyceryl Caprylate/Caprate, Panthenol, Citric Acid, Polyquaternium-10, Sodium Citrate, Menthol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Disodium EDTA ,Cetanol dan etc.

Safi Shayla Botanical Silk Shampoo Micellar Silicone Free

CR suka sangat pakai syampu ni rasa macam nak guna setiap kali mandi. Setelah hampir seminggu CR menggunakan syampu Safi Shayla Botanical Silk ni yang paling CR suka adalah bau dia yang wangi dan bertahan sehingga berjam-jam. Masa tengah pakai syampu ni juga kulit kepala akan berasa berangin , segar je rasa. Rambut CR yang sebelum ni macam kering sikit dah kelihatan lebih baik dari sebelumnya. Mungkin kena guna secara berterusan untuk jangka masa yang panjang bagi dapat kesan yang lebih optimum kan.InshaAllah.

Jadi,anda taknak ke mencuba syampu Safi Shayla Botanical Silk ni? Senang je nak cari, boleh cari di watsons, guardian, dan pasaraya yang ada menjual. Harga yang berpatutan untuk size 480gm ni iaitu RM24.90(harga sebelum promosi) sahaja. Murah bukan? Rugi kalau tak mencuba.

Untuk makluman lebih lanjut berkenaan  Safi Shayla Botanical Silk Micellar boleh ke:





9 comments

  1. Okay nanti nak beli syampu yang ni plak.

    ReplyDelete
  2. Cx pon guna ni. Best sungguh! Kepala segar. Cx suka bau wangi dia. Kekal 48jam. Memang best. Suka. Rambut pon lembut je

    ReplyDelete
  3. produk safi keluarkan produk baru. Bestnya..
    Kita try yng botol hijau tu. Yng ni x lg. Hehe

    ReplyDelete
  4. Bahan dia best. .ada minyak argan, teh dan habatussauda.. Best ni

    ReplyDelete
  5. masalahnya kenapa botol dye cntik sgt !

    ReplyDelete
  6. Cantiknya packaging produk baru ni. Nanti nak cuba gak lah..lagipun mmg tgh cr syampoo skrg ni

    ReplyDelete
  7. sy pengguna setia safi shayla.. tp yg nie belum pernah cuba lagi hehe.. nampak best pula..

    ReplyDelete
  8. safi mmg terbaik. tak pernah mengecewakan. the best!

    ReplyDelete
  9. Tak pernah try produk ni. Sebelum ni ada guna safi shayla

    ReplyDelete

Terima kasih atas komen dan pendapat anda.

© Blog Cik Renex