shooze_fara
Showing posts with label shooze_fara. Show all posts

Kasut wanita murah dan cantik!

January 13, 2018



Kasut wanita murah dan cantik! | Assalamualaikum dan Hai. Selamat menikmati cuti hujung minggu gais. Apa plan korang hari ni? Ada yang dapat jemputan ke kenduri kahwin ke? Untuk bulan ni CR masih tak dapat lagi jemputan kahwin,kenduri kesyukuran ada. 😊 Tapi CR yakin,bulan depan pasti ramai yang berkahwin sebabnya bulan depan ada cuti sekolah sempena Tahun Baru Cina kan? Pastinya tarikh 16 17 18 Februari akan menjadi tarikh yang padat dengan kenduri kahwin. 

**UPDATE APRIL 2020. JUALAN KASUT MASIH ADA. BOLEH KE FB @ TERUS DIRECT PADA PN. FARA UNTUK TEMPAHAN & PERTANYAAN. **


Sebelum ke kenduri kahwin,pastinya kita akan memikirkan mahu pakai baju apa,shawl warna apa , kasut yang sesuai dan jugak handbag. Jangan risau, CR akan kongsikan beberapa design kasut yang pastinya akan menampakkan anda kelihatan menawan di kenduri tersebut. Takkan la nak pakai selipar jepun pergi kenduri walaupun CR pernah je wat gitu.huhuhu. 


kasut cantik dan murah

Kalau anda jenis yang suka pakai heels atau wrdges,anda patut beli kasut yang CR kongsikan di bawah ni.  CR ade beli 2 pasang yang design lama. Design baru lagi cantikkkk, kena dapatkan ni tunggu gaji bulan 1 nanti. hee


KASUT CANTIK/WEDGES


kasut cantik dan murah

kasut cantik dan murahkasut cantik dan murah


kasut cantik dan murah









kasut cantik dan murah

Anda tak suka pakai kasut / wedges yang tinggi macam tu? Jangan risau masih ada lagi design lain yang tapaknya lagi rendah dan lagi selesa untuk kita pakai

kasut cantik dan murah


kasut cantik dan murah


Disini Cik Renex kongsikan testimoni beberapa customer dari kasutlawa_farra ni. Anda jangan risau dengan size kerana mereka akan bagi ukuran size untuk setiap kasut. Kita hanya perlu mengukur panjang kaki kita dengan betul bagi memastikan dapat size yang betul. 


Contoh design terbaru.

Kasut wanita murah dan cantik!

Kasut raya 2020



So kalau ada yang berminat boleh lah contact Pn Fara :

Whatsapp

Facebook

Instagram
https://www.instagram.com/shooze_farra/

**UPDATE APRIL 2020. JUALAN KASUT MASIH ADA. BOLEH KE FB @ TERUS DIRECT PADA PN. FARA UNTUK TEMPAHAN & PERTANYAAN. **

Kasut Raya Cantik dari Shooze_Fara

June 4, 2017

Assalamualaikum dan hai



Salam Ramadhan ke 9. Sedar tak sedar dah hari ke sembilan kita berpuasa. Persiapan raya korang camne? Bila masuk persiapan raya ni macam2 hal kena setelkan dari segi persiapan rumah,persiapan diri,kuih raya dan duit raya. CR baju raya pun tak beli lagi. Sebelum ni CR tempah kat tukang jahit tahun ni malas lak ase. Nak beli siap je. Tapi tak tahu bila nak beli. Korang dah beli ke baju raya. Tema warna apa tahun ni? 😘


Selain baju raya,tudung raya dan beg raya, kasut pun orang nak beli baru jugak sempena raya kan. Baru lah nampak semangat nak beraya. Hehe. So,meh sini CR nak share yang akak CR ada jual kasut/sandal. Jom tengok contoh kasut-kasutnya k. Manalah tahu kot ada yang berkenan.

Shooze_fara

Shooze_fara

Shooze_fara

Shooze_fara

Shooze_fara

Shooze_fara

So,ada yang berkenan tak? Banyak lagi design lain. Boleh terjah kat FACEBOOK akk CR yer. Hari ni sehingga esok (5.6.2017) ada sales meletop. Harga runtuh kaw2. So baik order sekarang. 



Shooze_fara
Ni salah satu kasut yang CR beli. Selesa dan ringan sangat.


Shooze_fara
Yang ni pulak anak buah CR yang pakai. So bukan dewasa je boleh pakai, kanak-kanak pun boleh.



So kalau ada yang berminat boleh lah contact akk CR ni tak pun direct je contact CR.

Facebook

Instagram


© Blog Cik Renex