Kasut wanita murah dan cantik!
January 13, 2018
Kasut wanita murah dan cantik! | Assalamualaikum dan Hai. Selamat menikmati cuti hujung minggu gais. Apa plan korang hari ni? Ada yang dapat jemputan ke kenduri kahwin ke? Untuk bulan ni CR masih tak dapat lagi jemputan kahwin,kenduri kesyukuran ada. 😊 Tapi CR yakin,bulan depan pasti ramai yang berkahwin sebabnya bulan depan ada cuti sekolah sempena Tahun Baru Cina kan? Pastinya tarikh 16 17 18 Februari akan menjadi tarikh yang padat dengan kenduri kahwin.
**UPDATE APRIL 2020. JUALAN KASUT MASIH ADA. BOLEH KE FB @ TERUS DIRECT PADA PN. FARA UNTUK TEMPAHAN & PERTANYAAN. **
Sebelum ke kenduri kahwin,pastinya kita akan memikirkan mahu pakai baju apa,shawl warna apa , kasut yang sesuai dan jugak handbag. Jangan risau, CR akan kongsikan beberapa design kasut yang pastinya akan menampakkan anda kelihatan menawan di kenduri tersebut. Takkan la nak pakai selipar jepun pergi kenduri walaupun CR pernah je wat gitu.huhuhu.
Kalau anda jenis yang suka pakai heels atau wrdges,anda patut beli kasut yang CR kongsikan di bawah ni. CR ade beli 2 pasang yang design lama. Design baru lagi cantikkkk, kena dapatkan ni tunggu gaji bulan 1 nanti. hee
KASUT CANTIK/WEDGES
Anda tak suka pakai kasut / wedges yang tinggi macam tu? Jangan risau masih ada lagi design lain yang tapaknya lagi rendah dan lagi selesa untuk kita pakai
Disini Cik Renex kongsikan testimoni beberapa customer dari kasutlawa_farra ni. Anda jangan risau dengan size kerana mereka akan bagi ukuran size untuk setiap kasut. Kita hanya perlu mengukur panjang kaki kita dengan betul bagi memastikan dapat size yang betul.
Contoh design terbaru.
So kalau ada yang berminat boleh lah contact Pn Fara :
Whatsapp
Facebook
Instagram
https://www.instagram.com/shooze_farra/










